/ Generelle Informationer
Generelle informationer som kan være interessante for alle beboere. Du må gerne komme med et indlæg.
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
November 2019
LØRUPS RIDEHUS
NYT FRA BESTYRELSEN

Arbejdsdag – den 10. november 2019
Vi havde en rigtig god arbejdsdag, hvor der var super stemning og rigtig høj arbejdsmoral. Igen fik vi i fællesskab løst mange opgaver. Mange tak for en god indsats til jer alle.
Vi fik bl.a. flyttet ’ting og sager’ efterladt på fællesarealerne på loftet, i kælderen og på trappeopgangene. Som I alle ved, så er det IKKE tilladt at stille ting på fællesarealer på grund af brandfare. Det som er flyttet, har stået i gården. Men er nu sat til storskrald.
Desuden er der ryddet ud i cykler i gården og kælderen, som ikke var markeret med sedler. Det har været annonceret ved opslag i opgang og seddel i alles postkasser sammen med Manila-mærker i god tid. De cykler, som er fjernet på den fælles arbejdsdag, står i gården til højre for porten. Der står de indtil uge 51, hvorefter de vil blive indleveret til politiet. Det er ikke tilladt at tage andre cykler derfra, som ikke er ens egne.

Ca. 1 måned til jul - gløgg i gården den 5. december, kl. 17 i gården
Der er nu sendt invitation ud til alle beboer, og vi i bestyrelsen håber, at mange af jer kan komme. For at være sikker på, at vi har lidt til ganen til alle, må I meget gerne skrive jer på deltagerlisten. Den hænger nu på opslagstavlen i alle opgange. Skriv jer på, så det er muligt for os at købe ind i rette mængder😊
GENTAGELSE: En smuk ejendom
Som også fremgik af det forrige ”Nyt fra bestyrelsen”, så er der opgaver, vi kun kan løse i fællesskab, og det er at sikre at vores ejendom fremtræder pæn og ordentlig.
Vi har en smuk ejendom, og det er ærgerligt, at den skal skæmmes af gamle cykler, efterladte ting og skralderum som flyder.
Hvis vi alle gør en indsats for at rydde op efter os og aflevere affald som forskrevet, kan vi med en minimal indsats for den enkelte, sammen gøre en kæmpe forskel.

På vegne af bestyrelsen
Joy
formand
---------------------------------------------------------------------------
AB Lørup Information om rengøring og vicevært
August 2019

Kære Alle,

Nelma Vicevært og rengøring arbejder ikke længere her i huset!
Derfor har vi i bestyrelsen fundet på en anden løsning, der begynder i dag tirsdag med fokus på rengøring af vores fælles arealer, der over sommeren har været stærkt forsømt.
I de næste par uger vil vi ligeledes finde løsning på vores mere tekniske behov, og vi vender tilbage med mere nyt når denne løsning er faldet på plads og er i gode hænder.
Du vil de næste par uger opleve, at hovedtrapper, bagtrapper, kældergange, vaskekælder samt gårdens græs og hæk, får en kærlig og professionel hånd, så vi kan komme skidt og snavs til livs og opretholde et almindeligt rengøringsbehov for en forening som vores.

Har du byggeprojekter, er du og dine håndværkere selv ansvarlige for bortskaffelse af byggeaffald og ekstra rengøring af fælles arealer. Aftal oprydning med dine håndværkere før dit projekt, så har du glade naboer.

Har du behov for kontakt omkring Vicevært, så kan du kontakte bestyrelsen på dcnoack@gmail.com eller jyttelindeberg@hotmail.com
 
Fra og med 20. november 2019 kan I dermed kontakte mig på
mmj@newsec.dk eller 45 26 02 92. Det kan forekomme, at mine kolleger vender tilbage på nogle af jeres henvendelser, men som udgangspunkt, så er det mig som I skal skrive til.

Gitte har overdraget igangværende sager og vigtig information om foreningen i øvrigt.

Såfremt I har spørgsmål til ovenstående, er I velkommen til at kontakte mig.


Har du brug for at kontakte husets VVS, kan du kontakte Brøndbyvester VVS på 43437706 eller 40837717

Ved akut behov for VVS, kan samme telefonnumre benyttes, du vil dog blive afkrævet et særligt vagttillæg i tidsrummet 15:30 – 07:30.
 
Har du brug for at kontakte husets elektriker angående strøm eller dørtelefoner, kan du kontakte Elicon på info@elicon.dk eller 39691500

Husk at alt arbejde som du forventer at AB Lørup skal betale, kun kan bestilles hos håndværkerne af et bestyrelsesmedlem, og du er fri til at vælge dine egne autoriserede håndværkere, hvis du har opgaver i din lejlighed som du selv skal betale. Er du i tvivl om din næste opgave kræver kommunens godkendelse eller vores bestyrelses godkendelse, så kontakt bestyrelsen for din egen og dine naboers skyld.

De bedste hilsner PBV / Jytte og David
------------------------------------------------------------------------------
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
1. 6. 2017
Føler du dig generet af nattelig støj fra Østre Anlæg!?
Nu kan du være med i at gøre noget ved det!
 
se her 
 
Ved støj fra luften - flyvemaskiner, helikoptere som kredser om natten over byen
henvend dig til:

Eva Nielsen
Trafikstyrelsen
Danish Transport Authority
Ellebjergvej 50
DK-2450 København SV
Tlf.: +45 3618 6266
Fax: +45 3618 6001
e-mail: evan@slv.dk

Trafikstyrelsen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 

 

Har du en information du vil
dele med beboerne
skriv  her
 
se en standartlejekontrakt
åbner PDF i ny vindue
se regler for fremleje
åbner PDF i ny vindue

der tages ingen ansvar for
indhold i eksterne links